25 filmer - here i come

Jag fattar inte, tiden rinner ur mig. Jag börjar bli urkass på att planera så nu har jag dubbelbokat TRE saker på en och samma dag.
På onsdag ska jag
1. ha Samhäll, redovisning + missat prov.
2. spendera lite tid i verkstaden två trappor underför att förminska en ring med en sten i. Jag hade inte tänkt på..
3. att jag skulle till Boxholm efter lunch för att ta kort på mina smycken som borde vara tiptopp tills dess.
Så jag har en hel del att göra imorgon för att få dem att se supersnygga ut :P
Jag ska även på personalfest vid 18.30 i Linköoing som jag bara inte får missa.
Men som tur är så är det mesta av skolarbetena över och verkstadstiden får jag prata mig ur, vilket inte ska vara några direkta problem.

Imorgon skulle jag ha möte med min svenskalärare som ska hjälpa mig med mitt projektarbete som hon verkar ha bort. Jag hade själv tänkt kolla igenom hela men det verkar ha blivit något problem med word, om det sabbar hela skiten så DÖR jag.
Jag har nog tid till att fixa mina smycken imorgon inför fotodagen på onsdag, eftersom att verkstaden är öppen till halv sju :).

Nu ska jag nog sätta på en film och bara slappa, efter att jag har läst igenom projektarbetet såklart :)
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0