Du som är svenskalärare borde väl ändå kunna svara på ett mejl?

Just nu vet jag inte riktigt vart jag ska rikta min irritation på denna äldre dam. Vi skulle gått igenom projektarbetet för att diskutera det idag trodde jag, men hon svarade aldrig på mitt mejl om när vi skulle ses så jag blev osäker. Därför bestämde jag mig för att gå hem och bli klar med resten av alla de skolarbeten som jag måste göra nu.
Men så ringer en klasskompis och säger att hon är uppe i våran verkstad, medans jag sitter hemma och försöker klura ut alla problem. Hon kunde väl ändå ha svarat på mitt mejl, hon är ju ändå svenskalärare !
Suck !
Igår glömde jag helt bort att jag tog cyckeln till skolan och jag fick ett sms av den klasskompis som jag går tillsammans med hem. "Tog jag med min cyckel hem?", jag tänker efter och inser att jag inte heller fick med min, där kände jag mig så jävla smart ;)

Jag glömde också bort vitsen med min förra rubrik - 25 filmer. Det var så att jag lånade 25 filmer av min syster i helgen och jag har redan betat av tre av de jag inte sett. Självklart tog jag med mig några som jag redan har sett bara för skojs skull. Ikväll blir det nog en till, men innan dess måste jag bli av med det jobbigaste skolarbetet - Företagsekonomin + samhällen som ska redovisas imorgon.

Nu ska jag fortsätta med mitt skolarbete för det ska fan bli klart idag !
Imrogon blir det en lång dag och jag hoppas på en riktigt rolig kväll i Lkpg med jobbet :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0